loading...
گروه تلویزیونی سیماوا
قمیان بازدید : 1065 نظرات (0)

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

اخيرا شايعات زيادي در محافل و مجامع به گوش مي رسد كه آخر الزمان است و دنيا به پايان خواهد رسيد.

اما مساله مهم تري در اين بين هست كه متاسفانه برخي از شيعيان حقيقي آن را فراموش كرده و به شايعات دامن مي زنند.

مساله مهم اين است كه شيعه ، در تئوري هاي خود قائل به رجعت هست.

رجعت چيست؟

رجعت بر مي گردد به دوران بعد از ظهور و حاكميت عدل گستر امام مهدي (عج)

بر اين اساس ، بعد از ظهور حضرت ، ائمه هدي(ع)يكي پس از ديگري دوباره رجعت فرموده و بر زمين و خلائق حكومت خواهند نمود و اين همان وعده الهي در خصوص تحقق حكومت صالحان بر زمين خواهد بود.

آنچه مسلم است، قيامت بعد از اين ماجرا به وقوع خواهد پيوست.چرا كه بنا به وعده الهي ، حتي اگر يك روز به قيامت مانده باشد، امر فرج محقق خواهد شد و خداوند آن روز را آنقدر طولاني خواهد فرمود تا حكومت صالحان بر دنيا مستقر گردد.

بنابر اين ، شايعه وقوع آخرالزمان قبل از ظهور حضرت ، دروغي بيش نيست.

ولذا ، از شيعيان حقيقي تقاضا مي گردد،بي جهت به اين شايعات دامن نزده و در ترويج فرهنگ انتظار ، كوشا باشند و به جاي انتظار وقوع آخرالزمان ،انتظار فرج كه بهترين اعمال در آخر الزمان است را در خود لحاظ كنند.

واما ، يه مساله مهم.

روايتي در زير تقديم مي گردد كه بنا به تعابيري ، به دوران ما بر مي گردد و در صورتي كه واقعه 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دي 91)   كه توسط ناسا پيش بيني شده است ، رخ داده و به وقوع بپيوندد، تصديق روايت زير خواهد بود.:

 

 

 

سه روز زمین خاموش می شود!!

اطلاعیه جدید ناسا : زمین سه روز در تاریکی مطلق فرو می رود...

سازمان فضايي ناسا پيش بيني کرده است که در

23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دي 91) و در زمان تراز کائنات ، زمين به مدت 3 روز در تاريکي کامل به سر خواهد برد.
دانشمندان پيش بيني تغييرات کائنات ،تاريكي مطلق در کل کره زمين به مدت 3 روز از تاريخ 23
دسامبر 2012 را نموده اند.
اين پايان جهان نيست ، اين هم ترازي جهان ، جايي که خورشيد و زمين براي اولين بار هم تراز مي شوند. زمين از وضعيت کنوني که بعدسوم است به بعد صفر تغيير نموده و سپس به بعد چهارم تغيير مي نمايد.در اين گذار جهان با تغيير بزرگي روبرو مي شود و ما يک جهان جديدي را خواهيم ديد.
پيش بيني شده است که اين 3 روز تاريکي در روزهاي 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دي ماه 91) اتفاق مي افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشيدن يکديگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترين راه حل است و متاسفانه افرادي از ترس اين موضوع خواهند مرد، آنهايي که بعد ازاين واقعه زنده مي ماند با يک جهان نوين روبرو خواهند شد بهتر است در ماه دسامبر از مسافرت خودداري فرماييد....
از هم اکنون خوشحال باشيد، واز هر لحظه عمر خود لذت ببريد و نگران نباشيد...
[تصویر: 628605main1_FAQ12-6702.jpg]

و الشمس تجری لمستقر لها ذلک تقدیر العزیز العلیم"

پیامبر اکرم (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) در تفسیر این آیه می فرمایند:
"این آیه یعنی ظلمت گناهان شایع، بروز خواهد کرد و نور امر به معروف و نهی از منکر و دلسوزی نسبت به هم ضایع خواهد شد.
وقتی که خورشید در شب وعده داده شده سر سجده فرود آرد ، دیگر جوابی به او داده نمیشود ( و اذن طلوع نمی یابد) ماه نیز به او رسیده و گرد هم آیند و هر دو تا سه شبانه روز با هم ساکن می مانند و مدت آن سه شبانه روز را فقط مجتهدان می دانند و مجتهدان بسیار کم خواهند بود.
همه چشم انتظار نسیم سحری و دیدن دوباره ی عالم نورانی خواهند بود. جوانمردان (و مردم وقتی شب می خوابند) انتظار صبح را می کشند و وقتی دیدند شب زیاد طول کشید به بیرون می شتابند و وقتی به آسمان نظر می افکنند می بینند افلاک و ستاره ها زمان طلوع را نشان میدهد پس دوباره با ورد زبان و ذکر می خوابند وقتی بیدار می شوند میبینند هنوز شب است !!

اهل تفکر و تعقل می فهمند که باید برای خدا سنگ تمام بگذارند و متوجه نماز و مناجات می شوند، با این خیال که خدا به خاطر اذکارشان از گناهانشان میگذرد ؛ در فکر به خواب میروند و وقتی بیدار می شوند، می بینند که تازه اول شب شده است ، بسیار بسیار می ترسند و غافلان از یاد خدا و محرومان فیض سعادت در غفلت خود معطل و گیج می شوند و عارفان و دانایان می دانند که این همان شبی است که همیشه از آن ترسان و هراسان بوده اند و به امید فضل الهی بنا به آیه ی:

بشر المشائین الی المساجد بظلمه بالنور الساطع یوم القیمه
به مساجد می روند و مشغول تضرع و زاری می شوند، فرمان الهی به جبرئیل می رسد که آفتاب و ماه را از نور عاری کن و از طرف غرب طالع گردان (مجبور به طلوعشان کن!)
ماه و آفتاب چنان می گریند و از خوف قرب خدا لرزان و نالان می شوند که اهل آسمان ها و انچه در آن هاست و عرشیان به خاطر گریه ی از جان آنها گریان می شوند.
آفتاب بی تاب و ماه سیاه و کدر و از افق مغرب طلوع خواهند کرد و هر دو به مضمون آیه "جمع الشمس و القمر" با هم بالا می آیند و هنگامی که این امر عظیم و واقعه ی عجیب به دیده ی مردم در آید ( مردم آن را ببینند) شور و ولوله و غوغا و شیونی از تمام بنی آدم و حتی از تمام ذرات عالم و تمام ساکنان هفت آسمان به پا خواهد خواست که از این وحشت دیگر هیچ کس حتی به فکر خود و خواب و خوراک و هر آنچه دوست دارد نمی افتد وهمه در حال ندبه ناله و گریه و زاری هستند .

ولی در آن روز دیگر گریه و زاری به حال کسی که با وجود نصایح و اتمام حجت ها به دنبال کسب معرفت و کارهای نیکو و ایمان برای خودش نبوده فایده ای ندارد .

وقتی خورشید و ماه به میان آسمان می رسند ، جبرئیل به فرمان جبار جلیل (خدا) هر دو را گرفته و باز به مغرب می برد. (همه ی درهای به روی انسان بسته اند ) غیر از باب توبه ...

در آن حال کسی پرسید : یا رسول الله باب توبه کدام است؟
فرمود : حق تعالی دری در پشت مغرب آفرید که دو در دارد و هر درش از طلا و جواهرات در نشان(همان جواهراتی که روی تاج پادشاه ها بود) است !! 
و میان آن دو در جواهراتی است ؛ فاصله ی بین آن دو در 40 سال راه است و تا صبح آن شب، این فاصله ( و جواهرات) بیابان است ، و هیچ کس توبه ی نصوح نکرد(و نمی کند) تا آن روز (که همه جا را شب فرا میگیرد) مگر اینکه داخل آن باب شده باشد و این باب در آن روز بسته می شود.

پرسیدند: یا رسول الله توبه نصوح چیست؟

فرمود: پشیمانی از گناه و گریه و زاری به سوی الله که دیگر بر نگردد به سوی گناه چنان که شیر به پستان بر نمی گردد.

پرسیدند: بعد از آن ماه و خورشید چه می شوند؟ 

فرمود: به حال قبلی خود باز میگردند و باز مردم به اصلاح امور خود و کارهای دنیایی می پردازند.

بنابر احادیث این واقعه قبل از نزول عیسی (علیه السلام) و بعد از خروج دجال و دابة الأرض اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گروه تلویزیونی سیماوا وابسته موسسه علمي فرهنگي و هنري نجم الثاقب(عج) از سال 1380 در حوزه سمعي و بصري در اصفهان فعاليت می نماید و درحال حاضر به عنوان برترین مجری پخش زنده اینترنتی در سطح کشور فعال هست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پنل کاربری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 257,968